i can be your best friend, and you be my homie


Sitter faktiskt och små pluggar, skulle skicka glosor till Marcus så var ändå tvungen att typ göra den å klippaurden och skicka till han nu då. Så yey, duktiga mig.
Ska fixa so:n och skriva klart om en bok på svenskan sen känner jag mig ännu duktigare. Men de blir nog så att dom får vänta tills ikväll.
Och sen på tal om ingenting bara för att ha skrivit detta istället för att skrivit mindre, är ett fleece-vadderat legginspar rikare, och dom är så myyyysiga att jag kommer ha på mig dom resten av migg liv och aldrig tvätta dom.(ta de med ett paket salt dvs, ta de inte ens lite seriöst)

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

tack så mycket! :D

2011-10-13 @ 18:04:38
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hoda qabil

sv; Det är bara vanliga tunna strumpbyxor. Jag tror att jag köpte dom på åhlens eller på lindex :)

2011-10-13 @ 21:20:20
URL: http://hodaheterjag.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0