more than words is all you have to do to make it real

Kom på en sak medans jag körde runt med körläraren i stan idag: att köra moppe är jätte roligt xDxDxD.
Skoja, om jag vore så efterbliven skulle de nästan va synd om mig. Verkligen. Nej men moppe ha jag kört idag, lite ostadig med att köra slalom lite, stirrar typ ner i backen, fy Alexandra. Men så grymt roligt att köra annars, om jag faila på provet sen blir ja typ emo<///3

Annars har jag p-l-u-g-g-a-t, spanksa, engelska och sen moppe. Skulle plugga lite so via datorn också, men skull va tvungen att ladda hem nåt bajs att jag gav upp. Ska gå ner å plugga so,no,matte i börcker nu + spanska. Älskvärd kväll,haha nja.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0