när vi va unga, waoowaowaoo


Som ni ser sitter jag färdiklädd för föräldra matchen, luktar svett sen idag(hade friidrottsdag alltså)
och mitt högra knäskydd sitt åt så jag känn hur de pulsera under den.
Håret som nyss va blött ha torka åser ut som ett enda ruffs.
DÅ får jag ett sms att föräldramatchen är inställd.
Men jag är glad ändå, slipper dra ut i dedär havregnet oc springa på en gräsplan sm senare förvandlas till en enda stor lerplan, typ swampsoccer in Betsele/Ågläntan 2011, haha så nu är jag en stinkande glad chey(som ska gå och duscha)(sen måla nåt skåp i boden,vi håller på att fixa den så de blir nya ug*(*ungdomsgård) i lycksele. Haha nej, men ett ställe å va på för miggggg, och alla andra...)


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0