turn the lights low 'cause we about to get blown

Tja!Ba!Tjena!Halå! Ont i halsen, vill inte till skolan, vill inte göra nåt alls, bara ligga hemma å typ se film å pyssla om mig själv, myys. Men nu ska jag istället till ksolan och göra lite nytta. Tillråga på allt, när jag skulle noppa ögonbryna var jag så värdelös att jag typ slet bort skinn på ett ställe. Och ont gjorde det!! Usch, kul med skolfoto också, typ en röd prick under ögonbrynet. Pluss ett förbannat sår bå näsbenet, åH lovely! Ciao.

Kommentarer
Postat av: katrin

har du skaffat glasögon??:)

jättefint iaf!!

2011-09-20 @ 20:07:44
Postat av: svar till vanja!

underbar!

2011-09-25 @ 10:39:01
URL: http://jolenecarlsson.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0