saker blir inte alltid som man vill, ock ibland förväntar man sig för mycket

helena om pappas flicka:
vrf svimmade du?
ska du gå op på gymnasiet?:)
Svar: Dom gjorde en sak som jag reagerade på ett sätt jag inte trodd jag skulle göra på. Tyvärr är jag lite kännslig för extrema saker men fysiskt så tyckte jag de va helt ok, men psykist vare nog inte det med tanke på att jag svimma.hahha

olivia om hakan<3:
vad har du gjort med hakan? :O
svara gärna i ett inlägg!
Svar: Har svimmat å måste ha använt golvet som landningsplats och hakan som flygplan, bad combination</3


I repris.


Väntar på att Oskar vill vakna så jag gan gå å tömma min blåsa och fylla min mage, orkar inte gå upp själv åsen ner igen förstår ni. Luskade ut hur Oskar lurar funka så nu ha jag då musik till sällskap!MmMmmMmMM f33tt.

Kommentarer
Postat av: helena

vilken hårfärg har du och hur ofta färgar du ditt hår?/men asso när du praua hur kunde du svimma

vad gjorde dom?:))

2011-10-29 @ 18:27:30

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0