'I REMEMBER LOVE SO BEAUTIFUL'

Jag sitter här bakom datorn och letar efter nåt som ska likna en skol-avslutings-klänning. Klicka runt och kom mig in på ginatricots sida, och där hitta jag så många fina klänningar/tunikor/smycken/solglasögon typ allt med andra ord.

Sen gick jag in på Cocoos sida också, JÄTTE fina saker, typ urgulliga halsband medmera.
Jag blir galen när jag ser massa fina grejer och vill ha rubbet men vet ändå att man inte har pengar nog.

Men som sagt kollar jag efter en klänning till skol avslutningen. Den bästa dagen på året nästan. Men får bära en fin klänning eller tunika och så är det slutet av skolan ( för 10 veckor eller vad det är ) Och så är det början på sommarlovet. Sedan på kvällen kommer det ju alltid en artist och man träffar folk och har det riktigt roligt. Jag längtar jätte mycket. Bara det inte regnar, då är ju nästan allt förstört *peppar-peppar ta i trä, knackknackknack*. Men om ni har hittan en jätte fin klänning, tipsa gärna! Ska till Umeå med vännerna någon gång i Maj tror jag att det var bestämt. Så håll ögonen öppna efter både klänning och mig i Maj-månad.


Gäddträsk är faktiskt vacker ( ibland )
(aa'


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0