OOOOHHH NOOO



Aja vi förlorade mot boysen, men det var inte oväntat, hade faktiskt förväntat mig en förlust så jag är inte besviken. Kom hem från ett bra tag sen ( nån enstaka timma ca Men snart blir det sängen och duschen.

Asså nu på NO:n så läser vi om rymden och våran existens (stavas?) och om man tänker att det ksk inte finns nåt liv efter detta, och sen när jorden dör.. vad händer då? Tänk dig en värld utan människor och du existerar inte ens längre å ingen kan göra det heller! Asså när jag var liten fundera jag jätte mkt på varför jag finns hur det gick till ( ånej inte HUR jag BLEV till utan hur människan värkligen blev till ) Ådå var det som att när jag väl försjönk mig i de tankarna var det svårt att ta sig ur dom. *hah* inte kul. Men nu är jag ändå lika faschinerad (stavas?) HAH kalla mig plugg häst men jagvill fan lyckas bli nåt å inte en hemlös stackare som får sniffa lim för att få bort smärtan eller nåt... Utan utbildning blandannat. Aja slut på det tråkiga ämnet.


Kommentarer
Postat av: Rolfbert

Helt rätt tänkt det där med att försöka lyckas med utbildningen & komma nånstans här i livet,det är mycke lättare att läsa då man är ung än att komma på att man skall göra det när man är typ 39 år.Bra blogg förresten.

2010-04-14 @ 06:40:05
Postat av: Rolfbert

Bra skrivet gumman!!!

2010-04-14 @ 16:19:14

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0