JUST WORK-WORK-WORK

Kom nyss hem från skolan. Första dagen efter lovet, väldigt trög start ska jag säga dej.
Steg upp yrvaken, kunde nämnligen inte somna igår förän halv12 någon gång. Sen vakna jag vid 5 av någon orsak å va nära på att få ligga vaken ett tag till men somna om ändå. Släpade mej iväg till skolan och fick ett varmt bemötande av sötaste Emma som jag inte fått träffa på hela lovet. Sen kom alla enefter en. Vanliga lekioner, vanlig lunch.lika äckligt. Efter det så var det gymnastik (typ blandat å sen fotboll) efter det slöjd. Har gjort klart presenten till Mammi på hennes födelsedag. Och sedan bar det åt hemmåt. Lite senare hoppas jag få tag i Henrik så ska jag se om inte vi kan hitta på någonting.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0