'DO YOU THINK ABOUT ME'

En fin dag väntar å som sagt far vi å ser på match. Annars kommer vi väl vara ute så mycket som möjligt p.g.a det fina vädret. Solen skiner men det är svalt i luften SKÖNT. Vi är båda as trötta men jag tror Frida tar priset - la sig direkt efter frukosten å somna på mindre än, ja va kan det vara? Mindre än 4 minuter i allafall, magic..(?)

Funderar fortfarande vad jag ska ha för kläder idag, de mästa ligger i smutsen å jag får väl så om det ligger nå i källaren jag kan plocka upp. Om ni undrar vilken film vi såg i går så är det klassikern Grease. jag värkligen älskar den filmen, kan se den om å om igen utan att lessna. *hih*

Bara för att det är sommarn nu bjuder jag på en skön sommarlåt.

Gyllenetider - Sommartider

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0