like the way you feeling inside

Känner mig helt utpumpad idag, går igenom en jobbig zon i livet eller nåt, men slut på depp.
Va faktiskt ute å gick idag! Så jag känner mig ganska lyckad. Fast ja tro jag frös benen av mig men isåfall så har dom då återkommit till sin rätta plats nu, skämt å sido. Fryser fortfarande men jag ska inte unna mig nåt trevligt ikväll iallafall, skull se om pappa va seriös med att jag skulle diska, annars ska jag gå direkt till läxorna och om pappa snacka sanning så får läxorna vänta å då kanske planen om lite mys med mig själv framför en film går upp i rök.

En gnutta delar ifrån
Det förflutna
Från de lyckligaste
Stunder
Skulle inte skada
Att få uppleva igen
Små delar
Som gör nuet
Komplett och skönt
Att leva
Tänk att dom dära
Små delarna
Skulle kunna göra stor skillnad
I den mörkaste dagen.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0