i know that we was cool


Ganska snygg jag är som stålmannen va??hade faktiskt ingen annan bild att lägga upp så tänk inte ens tanken på att kritisera mig som snygg.säger en lite mindre seriös Alexandra.

Jätte dålig på att uppdatera jag vet,jag vet, men sitter faktiskt inte så mycket vid datorn nu och när jag väl sitter och tänk skriva ett inlägg fattas de ord, helt stum, så kommer skriva när jag har nåt att skriva.

Gårkvällen ganska kortfattad - de enda speciella vi gjorde var att vi åkte bil till statoil och tillbax, träffade Emma, Emma och Mimmi under kvällen sen när vi väl gick hem tävlade jag och Mimmi om vem som prickar skyltar bäst med snöbollar, blev nog lika i slutet, och Frida följde med hem och stannade här tills hon for hem för en timma sen.

Och nu idag va vi tvärt på stan, jag bytte till större träningströjor jag fick i julklapp, bytte färg på en. Sedan klagade jag resten av tiden och ville hem. Och nu tänkte jag hoppa in i duschen för Oskar kommer ikväll. Har inte gjort nåt annat än att saknat han♥

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0