'dom skulle säkert säga att vi tappa en groda'

Känner mig stressad fast orolig, vet fan inte vars pappa är och jag ska fara om........några minuter, ett tag kvar men jag känner mig ändå stressad. Hatar att jag är så nån, men aja. Ska sluta tidigare idag för att hinna på konfan, alltså typ 10 i 3. Känns ganska okej. Oskar (en pyssling&dvärg, 2 i 1) tror att ja kom å bli nervös om han dra dit ett gäng dit ja praoar, men jag är inte så säker på de, ha inte blive nervös när nån annan kommit så varför just då? Haha.
Samma personer kommer och hälsar på mig varje dag hittilss, Gabriel och Oskar. Dom går både på lunch före mig och slutar före så dom kommer och gör mig avundsjuk se nanting.
Uppdate: Pappa är hemma nu, sköööönt



Lägg märke till halsbandet, enligt Frida älskar jag grodor så halsbandet är väl ganska passande.
(Bara för att ja älskar plocka upp dom små rackarna(helst då ja ha handskar på mig) och hon är dödsrädd för dom, därför har jag fått stämpeln "grodan" eller "grodkvinnan")


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

vilket gulligt halsband, har du gjort det själv? :)

2011-02-16 @ 12:33:09
URL: http://robinhoods.se
Postat av: emeeelie

ahhaha det ää jag som ha gjort halsbandet^^

2011-02-16 @ 14:58:05
URL: http://emelieroberg.webblogg.se/
Postat av: mm

Grodor betyder lycka. Kram

2011-02-16 @ 21:08:09

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0