Today I don't feel like doing anything

Godmorgon, ha varit vaken sen ungefär 9 över 9. Ganska skönt att va vaken tidigt fast ändå inte, såg lite av sommarlovsmorgon också,yeY. Ska gå ner och äta, känns att de med lunch är helt ute ur mitt liv. Känns lite onödigt att jag nyss åt.. trodde jag ja, åt tydligen för snart 3timmar sen, no koll. Förbannade sommar, ingen tidsuppfattning om nåt, visste knappt att vi hadd sommarlov, hemskheter.
Snart anländer Frida här och vi får se vad vi hittar på, kanske ut och leka med Kajsa på nån lekpark, mamma sa att de skulle bli så och då måste de oftast blir som hon säger.

Bjuder på en gammhärke bild,tagen dagen efter julafton vet ja, första egobilden med nykameran och jag testade typ alla nya funktioner, sitter med nytt hårband och ny morgonrock också. Ganska så osminkad var jag också.

Kommentarer
Postat av: angelica

snygging! ;*

2011-06-21 @ 20:42:22
URL: http://angelicasfotoblogg.bloggplatsen.se

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0