men de va inte jag som va rätt man att ta i förhör

Va ju hos Angelica ikväll, Daniel kom dit efter ett tag å dom lura mig till att se hockey! Ville hellre se fotboll ärligt, men sen vart ja helt inne i hockeyn, för er som missa: skellefte vann, å nu står de 3-2 till dom i match saker så om de vinner nästa match så vinner dom typ. Fattar men ändå inte.
Angepange Bläckman plåta jag å Dannelit00 idag, lagt upp bilderna på bloggen hennes, men sen märkte ja att ja inte kan sno bilderna!!cutcut på den, sen väntar jag fortfarande på bilderna sen helgen.

Hiihiih ren spegel<3<3<3<33<<3<3
BYTHEWAY: tack för kvällen, supervo bra!!!!


Kommentarer
Postat av: emeeelie

grym sexi spegel tjejen!!

2011-03-30 @ 07:50:48
URL: http://emelieroberg.webblogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0