men baby om det ändå var så enkelt

helena om saker blir inte alltid som man vill, ock ibland förväntar man sig för mycket:
vilken hårfärg har du och hur ofta färgar du ditt hår?/men asso när du praua hur kunde du svimma
vad gjorde dom?:))
Svar: Just nu har jag någon nyans av brun, kan kalla det "urtvättat färgat brunt". Har typ färgat det 3-4 gånger under ettochetthalvtår så inte ofta. Kan vara 2-3 gånger också, guldfiskminne you know.
Vet inte om jag får säga. Men man kan säga att dom tog bort nåt som va'tt i (/under) huden.


Bild som fanns på Oskars dator, oldie.


Film nu, eller, snart film, ska fixa först, vilket betyder mys. Vilket betyder snart sova, och med de kan jag berätta att jag nästan sovit 12timmar inatt<33333 ointressant.

Kommentarer
Postat av: helena(:

några frågor?:=)

vart haru köpt dom svarta glasögonen?:)

vad heter din hårfärg asso vilken förpackning

kan du lägga upp en bild ellr namnet?älskar verkligen färgen:)

vad andvänder du för smink till vardags andvänder du fondation?:)

vart har du köpt dina chinos byxer?:)

ska du köra epa?:)

hur kan du vara så fin hur gör du?:)

hur lång e du?:)

vad heter din `favorite kläd affär?:)

vart ha du för mobil?:)

hur många haru vari tsm med?

älskar verkligen din blogg och du är jätte fin!<3

Fårn en tjej som verkligen beundrar din blogg!:)

2011-10-30 @ 16:12:59

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0