ALLT FÖR SENT 'GODMORGON'

Som rubriken lyder, det är för sent att säga godmorgon men ett hej bjuder jag på. Idag var det första skoldagen efter lovet och väldigt trögt. Även fast det så är det ju så kllart att vi ska få läxa första dagen, fast inget jag behöver göra idag. Men oturligt nog så görs dom ju inte av sig själva så jag ,åste nog offra lute frihet till det. Snart.. Och som ni säkert vet så var det ju bad idag, gick väl bra men kul var det inte, eller så klart det är roligt att skratta så den enee nästa sjunker, å det bruka va jag. Men som sagt, det var inte så HEMSKT.

Ikväll ( eller  om en timme å 30 ca ) så är det träning, jag taggar ointe så mkt för det är ungefär intervall träning. Och i morgon så är det match mot p14 klocken 17.45 - 19.00 på tannens konstrgräsplan. Kom och kolla? Men nu ska min brölande mage få sitt slut. PUSSHEJ


jag bjuder på denne. KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: Amanda Kling ♥

cooliingar :D

2010-04-12 @ 17:50:03
URL: http://amandakling.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0