DET KAN FAKTISKT VA KUL ATT SLÄPPA FRI BARNET INNOM SIG

Asså hur tänker egentligen ett litet barn? Och vad tänker de på? Man kan inte direkt fråga de, eller jo man kan men jag tror inte man kan få ett hyffsat svar. Man får knappt ett svar när man frågat vad de drömt om. Vad händer egentligen i ett småbarns huvud? Frågan utan svar.

Jag har iallafall nyss varit ute med min lilla solstråle till syster. Faktiskt roligt, passade på att ta några bilder åxå!


asså tänk att vara så liten att man än inte hunnit hamna i trubbel samt fått problem. Tänk att vara fri och bli omskött. Leva livet och slippa bry sig om omvärden mindre än vad man gör senare. Söka tröst hos mamma när man gjort sig illa eller nåt annat, kan jag fortfarande göra, men aldrig på samma sätt. Aldrig krypa upp i famnen och hon kan aldrig säga "Såsåså.. Det ordnar sig.." För det var förr, nu är nu, nu har jag lärt mig att det som sker, går inte att ta tillbaka , inte en ändaste sekund.

Och förresten, ikväll är det Greys anatomy, missa inte!


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0