HEJ HOPP TOPPEN DAG

Idag fyller min lilla söta syster år, STORT grattis till henne!
- Ja må du leva, ja må du leva, ja må du leva ut i hundrade år
javisst ska du leva ja visst ska du leva uit hundrade år
å när du ha levat å när du har levat å när du har levat uti hundrade år
ja då ska du skjutas ja då ska du skjutas ja då ska du skjutas på en skottkärra fram!
HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAA.
 

Sen halloween så ni vet, även fast hon kan va ett troll betyder det inte att hon behöver se ut som det hela tiden.. eller..?

Aja idag hade vi bad, å det är absolut ett av det jobbigaste som finns! Lika jobbigt som fys tycker jag nog. På tal om fys, ikväll är det träning, inte vilken träning som helst heller. Intervall! Men det kommer nog bli ganska skönt att få springa av sig alla bekymmer och besvär. Hakuna matata är redan utslitet så andra metoder är välkomna.

Vi bor ju mitt emot Djurpraken eller bredvid, men det beror på hur man ser det. Men iallafall. Jag misstänker att det har rymt några fjäll-rävar därifrån eftersom häromdagen sprang det runt några/nån på min så kallad "gata". Jag fick inte se men pappa och några som bor nå hur härifrån hade också sett.


Kommentarer
Postat av: puss

alltså sluta vara så söt alexandra! ;*

2010-04-26 @ 21:32:51
URL: http://ddagonatt.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0