'LOOK AT MY HORSE MY HORSE IS AMAZING'

Kom nyss in ifrån en så kallad "ridtur" kanske inte så mycket ridning ifrån min sida med det räknas ändå(aa) Men jag har ett problem... Och det är att jag har en liten rädsla för hästar. *ven fast det är klart att nån häst inte sparkas så klarar jag inte av att gå bakom röven på dem. *hah*

Just nu väntar vi 2 små människor på "gästerna" hah eller på de som är efterlängtade. Ni ska få lite bilder men sen komemr mera.
Det lovar jag!


oobss suddig bild..


Världens finaste hästar, och världens bångstyrdaste och räddaste häst dessutom bor just här mitt i skogen.


Kommentarer
Postat av: josefina

hej!!snygg bild(man ser inte era ansikten)...

2010-04-28 @ 17:31:07
URL: http://www.allexxrobees

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0