'SOMEWHERE OVER THE RAINBOW'

Hejsanhoppsansaaaa
Är nu hemma, eller jag har varit hemma ganska länge men vi har haft kalas för systeryster så jag har inte kunnat smita in på datorn. Imårrn ärdet hennes "riktiga" dag å det ska jag ej glömma att på minna er om då. Jag har haft en sjukt härlig helg, spenderat varända dag åt vännerna och det är ett av de bästa man kan göra.
 
Nyss satt jag å grät mig igenom slutet på ett av "16 and pregnant" avsnitten. Inte kul. Pizza fick vi till middag åxå, dethära är värkligen en super helg.
Så här såg ja ut idag.
Jag vet inte vars "tröjan/tunikan" är köpt eftersom det var mamma som fynda. TACK IGEN.



Kommentarer
Postat av: Rolfbert

H&M Gumman! Fin du är! Love you

2010-04-25 @ 23:24:47

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0