YOU SEE IT

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Som ni ser här ovan så är jag tydligen medlem i bloggtoppen. Jag är inte riktigt säker på vad det innebär(stavas?) men det jag har läst så värkar det hjälpa till med bloggen och besökare medmera. Vad kan hända? Men nog om detta ska berätta om dagen.

Som sagt så övernattade Frida här, vi blev väckta ganska tidigt, typ 10. För att vi skulle bege oss ut å handla mig en "vår jacka" Sen när vi väl hittat en så bjöd pappa på fika så jag och Frida spenderade vi ett litet tag på LB:s. Senare letade vi upp några vänner och va med de ett tag. Men sen när vi skullle gå, skulle jag å två andra hoppa ner ifrån nån nerfart i snöhög. Och jag hoppa , det gick faktiskt bra, men så klart att jag skulle fastna med skon där så vi var tvungna att springa efter en spade å gräva upp den stackarn. Men det sluta lyckligt å jag har min sko tebax;$ *hihi*

  
Asså detta är det nya jackan. MKT snygggggg. x♥x♥

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0