EN RAK HÖGER KURVA

Fick nyss reda på att vi ska till ume idag, eller jag visste igår att vi kanske skulle dit idag men nu vet jag säkert. Vi ska fara å handla skor å lite vintergrejs åsånt man inte redan har. hihihi. Det kom så plötslgt vilket är bra, annars vet man kanske om det i en vecka sen kanske man längtar då å plågar sig själv osvosv om ni fattar.

Bild från igår

Och bara för vetskapens skull så har jag fått en ny säng! Den är typ mer än 20cm bredare än min gamla. hihi kommer bli förvånad ett tag till varje gång jag kommer in i rummet. Men en sak är säker att jag ÄLSKAR den. Jag fick den för mina syskon skulle byta rum å då var min dåvarande säng en del av en våningsäng man plockat isär, så den behövdes nu igen så jag fick ta den som stod i friggeboden ( stavning?:oo )

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0