ENSAM HEMMA 4 eller 5

Ska sova ensam hemma ikväll så det kommer va ganska så hemskt, eller roligt, eller allt på samma gång. Måste diska osv själv, det är bara två dar men det känns som en hel vecka åtminstonde. Menmen, försökt intala mig själv att vrida tillbaka dygnet jus ikväll men jag hedd nyss på min älskling Grease en utav de bästa filmerna som någonsin gjorts. Ja om man frågar mig så får du det svaret. Ska väl ringa någon stackare som har tid å prata sen åxå, ska försööka gå och lägga mig så tidigt som de går,för ja vill inte komma tillbax till skolan som en zombie inte, vill helst inte komma tillbax allt, sommarlovet får vara hur länge som helst, amen bara om solen åxå stannar, annars ärde lönlöst.


Kommer sakna 7an ändå.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0