"FÖR LÅNGT ÅT HÖGER"

Jag är så less på min design eller va fan den nu heter, allt är typ tryckt mot högerkanten, så vissa bilder blir typ avskurna om ni inte redan sett det, men jag blir så otroligt störd på de å kan inte fixa till det heller för jag har fått för mig att de är ja som råka gjort de på nån av mina upptäcktsfärd till still mallen osv. Har gjort upprepade försökt att fixa de men inte lyckats, så jag har tänk att göra om allt, alltså... amen de är svårt att förklara så, men ni lär ju märka om ni klickar in nån dag och sen ser det hellt annars ut. Men we will see. Måste ha bra mycket tid på mig när jag väl sitter där, kan typ inget så de kommer ta jäätte lång tid så nu mama å papa vet ni de i förväg så jag har en orsak att sitta där just hela den dagen eller nåt, aja men måste göra de sista nu, och föresten om nån kan hjälpa mig eller nåt så snälla säg till.(a)


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0