GUMMIBOLL

Jag hatar psyk filmer, jag måste va allergisk mot dom eller nåt, alltså helt cp filmer då allt går åt helvetet. Okej jag bara skriver av mig för jag är riktigt förbannad nu tacka vare filmen! hihi men nog om de.

Hos Frida: Vi har värkligen tjockat ner oss. Tror seriöst jag har gått upp 1-2 kg, hehe, men den magen jag har skapat nu åker nog bort, aoo hoppas jag då. Men förutom de så har vi målat ett tak till F blivande rum, orginellt vitt. Sen ha vi lekt med både färg å vatten efter de, och senare vart de palt å tårta eftersom Fs pappa fyllde år, hihh så ännu mera att tjocka sig med. Men vad sspelar de för roll egentligen? Man lever bara en gång...... Har jag hört iallafall. Nu ska vi se på film, en älskad barnfilm.

HiHiHIHiHIhIHiHIhIhiHihi


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0