IT SUCKS


Har sutti vad datorn ett bra tag men aldrig kommit fram till vad ja ska skriva, så kom jag fram till att bara skriva de som dyker upp. Här i lycksele händer de grejer idag iallafall. De är nämnligen En dag på stan å med de menas de att flera olika företag ställer ut sina grejor och gör reklam osvosv på stan, mitt på torget. Jag tycker de är kul för de är ganska många personer som är ute å så får man gratis godis osv, och på kvällen tror ja att de skulle va öl-tält så de är nog ganska många som är ute ikväll. Så de kommer nog bli en bra avslutning på mitt underbara korta sommarlov! Å nu kom ja att tänka på att snartså är de skola IGEN. + att de idag är super kallt här, nästan.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0