KORT BLIR LÅNGT

Tänkte skynda mig in med ett inlägg men sen kolla jag på Fokis blogg å fastna vid nå klipp på youtube. Tog en himla tid men va ändå ganska roligt, lägger inte upp den utan du/ni får gå in på henne blogg å leta efter den där, de är nån zombie sak så ganska enkel att hitta åt.

Amen ikväll såg jag en film som va jätte sorglig så jag böla då, sen böla jag en gång till för då varte nå sorgligt igen, minns ikke va filmen hette men den var ganska bra missade tyvärr slutet för jag skulle va social med någon i telen, men den värka ha slutat bra eller dåligt enligt mamiååpapi, man fick inte se om pappan som de mesta handla om dog. Men jag satt å snacka i tele typ mer än 30min sen gick jag in å såg lutet på en film jag inte gillar för slutet är helt knaspåkalas. The uninvited tror jag den heter, ganska bra men minns mina ord, slutet suger! Eller de är så helt fel, asså ÅÅÅHhhHH kan inte förklara:$ Ånu sitter jag i pappas tröja å gör de sista på datorn. Menja ska sova, pusshej alla gummibollar.

Kommentarer
Postat av: hoda qabil

sv: tack så mycket :D du har också en fin och härlig blogg. har kollat den några ggr.

2010-08-14 @ 01:06:42
URL: http://hodaheterjag.blogg.se/
Postat av: josefine

Rätt svar från "Vad föreställer bilden" finns nu på bloggen :) 6 personer blev länkade, kolla om någon av dem är du :) Ha en fortsatt trevlig morgon!

2010-08-14 @ 10:10:48
URL: http://technicolor.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0