not my favorite day today


Som säkert alla vet så är det fredagen den 13 idag vilket båder inte gott. Jag själv tror du fan på sånt tjaffs som att man måste spotta när det går en svart katt över vägen, går man på sprickor eller under stegar betyder det otur, densammma att lägga nycklar på bordet eller spilla salt eller nåt. h3h3h3. Kommer nog ta de lugnt idag vill inte råka ut för nå sattyg or something. Men ska nog ändå inte ut nåt idag eftersom jag fått överta familjemedlemmars förkylning tyvärr. Så ska bara kryakryakryakrya å troligtvis sola eftersom solen vågat sig fram, å e va på tiden! Annars har jag bara ätit å vaknat å kike på tvn en snabbis. Åsen har jag snorat så klart, IHih>IhiAHiHIAhIahi. Nej men har ganska tråkigt så jag ska syssesätta mig med nåt, typ kika på kläder på internet å önska att jag hade alla extremt snygga plagg i garderoben,puss.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0