OMRÅDET ÄR TYP ETT KONSTVÄRK=STOR BILDBOMB

Hej! Har inte skrivit nåt idag ju, aaaaförutom i morse men de räknas inte, ska försöka göra inlägget så fort som möjligt så jag kan gå å käka ostbågar osv med resten. Ska bara säga att där vi bor så är vi omringade av massa konstvärk, sprang runt med några syskon idag och fotade de jag tyckte va värt att fota, tyvärr hitade vi inte alla men de flesta iallfall!

Den/det är gjort på staplade backar, eller?



För er som inte ser de så står de en häst (låtsas) på skorstenen(?)


Det är tydligen en grill eller nåt? Om man lyssnar på mina syskon då alltså

En sten? En säl? Eller nån matbit?





Ser ni att de är stolar?


BAJSKORVEN







Och nu denne mystiske man......kvinna?


Sjuuuuukt många bilder, förlåt om de blev alldeles för drygt. Nu ska jag mysa med familjen BYE.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilka härliga bilder :) Puss å kram till er!

2010-08-18 @ 22:18:12
Postat av: MM

Vilka fantastiska konstverk, jag mena alltså du och dina syskon. Kram

2010-08-18 @ 22:41:07

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0