PADDA VAR FÖRNAMNET Å GRODA EFTERNAMNE

Har inte så mycket att berätta om förutom att jag träffa några kompisar på vägen hem som jag skulle plocka upp medans Frida sprang sin väg, jag våga inte kyssa den, men tänk om jag hade gjort de å det hade blive en prins?! Ni fattar troligtvis va jag snacka om, en groda, eller t.o.m 2, en liten å en större. ihihihi bild bevissen ser ni här nedan. Men sen gjorde vi bort oss totalt, för vi hitta dom typ några meter typ 50-100 meter ifrån ica på södermalm där jag bor då, å sen så sprang ja som efter Frida för hon cykla iväg från mig, så sa hon hödt typ "grodkvinnan" sen så hoppa ja upp på cykeln å Frida ba: kom så hoppas vi iväg. haha. Ådå sitter de ju några vid ica, pinsamt värre. Sen börja vi ju skratta å dom ba: Ni tappa nåt! Vi sket i det för det var nog piinsamt som de va. Sen sa F så hära hihihi: Dom skulle säkert säga att vi tappa en groda, haiahahahaha, ursäkta men detta är vår humor.






Förlåt för dålig kvalla på den sista bilden, men jag va darrig på handen:$$$

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0