unstoppable


Detta var lagets tur helg, skulle spelas 2 matcher under helgen å nu är båda vunna. Ville bara meddela det.

Har inte haft tid med att skriva idag, hjälpa syster med hennes blogg å lite sånt, sen när hon väl va klar skulle vi slänga i oss gröt elle nå för då skulle min andra lilla syster spela match som vi skulle skynda oss till, och vi såg ju den sen skulle hon plötsligt spela ännu en match efter den som jag bara såg halva av eftersom jag var tvungen att åka hem å byta om inför min match då. Aoo så såg min dag på ett ungefär, nu ska jag iväg till gäddträsk om ett tag alltså. hihiih, plockar med mig kameran, tror inte de blir så mkt uppdatering tyvärrrr

Slappppppaaa kläderr

Kommentarer
Postat av: Idjjaa,♥

Vill du bli Dagens blogg på min blogg och tjäna mycket mera besökare?

Kommentera då så mycket du orkar på mitt inlägg så har du stor chans att

vinna! ;)



kram Idjjaa

2010-08-09 @ 09:02:23
URL: http://www.idjjaa.se
Postat av: Anonym

Det är bra att ni vinner fotbollsmatcherna. Kämpa på

2010-08-09 @ 12:44:23

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0