VARMT FAST KALLT FAST NÄE FAST SKUGGA MEN SOL

Har försökt skiva detta inläg ca 4gånger idag/ikväll med på nåt sett har de alltid misslyckats, de är min ursäkt till dålig uppdatering. Hursomhelst har vi bara varit "hemmifrån" när vi skulle in till EN affär å fixa ett larm som satt kvar på plagget, sen coop & ica, fynda 3pocket böcker, hårfärg å en tidning, så jag får ta på mig glasögonen å läääsa ikväll.


Från en sak till en annan.... Fick nyss veta att ett konstverk, eller ja de är flera saker fast bara ett konstverk om ni hajjja? Men iallafall så är de handfat/baljor i plåt eller nåt som är instuckna i marken, å de är ifrån ett/flera mentalsjukhus. Å dom mentalsjukhusen är nu skolor (eller fritids eller nåt annat, lokal för skolgång på nåt vis troligtvis) och dom skolorna omringar oss... Är säkert själv om denne tanke men jag kopplar alltid ihop mentalsjukhus å spöken, har sån vild fantasi att jag tyck att om de nu skull va nån som dog där, så får själen ikke ro pga en eller flera orsaker, ååH BlbLBLÄL.

Påminner fan om en kyrkogård...

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0