Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek är nåt man inte kan leva utan typ, alltså som jag ser det, det är nåt man(jag) längtar efter att känna någon dag, de är underbart när man är kär å kärleken besvaras, men en mardröm om de blir så man blir olyckligtkär, de är den vanliga kärleken. kort fattat UNDERBAR
Men sen så är kärlek mer än så, jag älskar alla mina vänner, killar som tjejer, små som stora, fast på olika sett. Alltså vissa som ja känner ganska mycket och umgås med mycket, är kärleken mycket större till än dom som ja inte umgås med så ofta eller inte känner så bra. Sen älskar man ju familj & släkt.
Men sen kkan man också älska en låt, eller ett gossedjur,eller ett underbart minne, alltså det beror på hur man ser det.
Men kärlek är viktigt, de är de vi lever på ungefär.



Kommentarer
Postat av: Ali

coollllllllllllllllllllllll:)

2010-12-07 @ 22:02:50

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0