Dag 07 – Min bästa vän

Har jätte många och fina vänner, men en vän jag kommit extra nära är nog Frida. Har nog dom mest knasigaste minnerna, dom helt idiotiska, de minnen då vi skrattar som mest, sorgliga minnen, massor. Skrattat till vi gråtit, säkert gråtit tills vi skrattat, vi ha gjort dumma saker, och bra, gjort allt, gjort inget.

Vi kom nära varann i 7an ungefär, sen ha vi hålle varann nära, fattar inte hur vi lyckats egentligen.
De bra med Frida, är att jag är mig själv, till 100% när jag är med henne, kan löjla mig, skratta till jag nästan kissar på mig, och även fast Frida ha jävlats med mig på nåt sätt, så klarar jag inte av att va sur på henne, fattar inte varför, alltså visst jag blir sur, tillexempel när hon spruta idomin i handen på mig medans jag sov, men den ilskan varar inte länge.
Ja skulle kunna skriva jätte mycket om henne, men de mesta går inte att beskriva som jag vill ha fram det.



Jäääätte fina bilder, och dom togs typ igår(?)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag gillar oxå Frida <3

2010-12-09 @ 06:59:47

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0