Dag 13 – Den här veckan

Jag tar ifrån förra vecakn, börjar med tisdagen.

Tisdag - For och byggde pepparkakshus med Loivisa på mysak, de vart inte jätte fint, men vi hadd de asroligt ändå.
Onsdag - Hadd funktionshinder dag, med särskolan då, såg på film, chilla i rullstol och pröva nedsatt syn. Senare efter skolan for vi på konfirmation och nästan gräddkrig, fast ändå inte, baka då sockerkaka då;)
Torsdag - Gjorde inget speciellt, var bara på träning och fick mig ett skavsår på lilltån.
Fredag - Hade prov i no och de gick väl okej, sen på kvällen var de lucia liret, och jag hade riktigt roligt, usch, måste göras om, sprang typ runt, ut å in, ner och upp blandannat.
Lördags - Var på lucialiret då också en snabbis, beskådade en skada som är den värsta jag sett och kanske någonsin kommat att se om jag har tur. Sen på kvällen var jag barnvakt.
Söndag - Var på sten en stund och fyndade ett par byxor, dock för tunna att ha nu och dom är för tajta för att ha nåt under.
Måndag - Fick se på luciatåg och på kvällen hadd vi möte laget och snacka om kommande serier och sånt blandannnat nu när damlaget är med i vårat lag och vi kan inte va kvar i div 3 och absolut inte gå upp till div 2 så vi va tvungen att ha möte och bli informerade.


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Vi kollade på det här iaf :D haha

så himla fint är de

2010-12-14 @ 17:50:26
URL: http://liindblaads.se

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0