Dag 19 – Detta ångrar jag

Finns väl ett å annat jag ångrar, jag ångrar att jag va en ganska dålig kompis mot en för lite mer än ett år sen, vi är venner idag men vi hade ett uppehåll på cirka ett halvår eller nåt.
Sen ångrar jag att jag träffat en speciell person i överhuvutaget, alltså inte för att aldrig ha träffat han, utan då kanske jag inte skulle ha haft en period jag mått piss på ungefär för ett bra tag sen, men ja minns de än.
Sen så önskar jag också ett av de dummaste jag gjort, angående min knäskada. Jag svek mig själv, faktiskt, tyvärr kan jag göra en bakåtvolt å direkt ja hoppar upp på en studsmatta med Anton i närheten tjatar han å ge inte upp förän jag utför en, sen så sa ja att ja bara skulle göra de 1gång.
Jag gjorde den å alla va lyckliga, sen så plötsligt hade jag mattan för mig själv å ville göra handvålt, tyvärr så vardet då knäät som la av, snacka om att va sur på sig själv efter det. Men minns inget jag ångrar sjukt mycket, så de får bli det.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0