Dag 23 – Det här får mig att må bättre


Med denna bild mernar jag kompisar, stora som små, killar som tjejer, lång som kort.

Tanken på att min familj är de värdefullaste jag har och att jag vet att jag har en familj hemma sim bryr sig om mig.


Min underbara humor älskar av alla!

Denna underbaring, HEJ ALLESAMMENS, DETTA ÄR MIN SYSTER

Han representerar musik&mitt intresse för pojka. Haa hah nejmen om de är nåt jag älskar så är det musik som man inte får nog av, hans låt boys don´t cry har spelats omom igen i mina lurar.

Fotboll,gemenskap, folk som samlas och brinner för samma sak.

Choklad,godis,mat, allt som går att stoppa i munnen gifter jag mig med.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0