don´t feel you

Hejåhå, eller godmorgon rättare sagt, skulle gärna vilja gå upp och lägga mig igen, skulle va riktigt härligt, speciellt om någon gick å värmde upp sängen först med sin kropppsvärme. Då skulle allt va perfa.
Men nu måste jag sätta mig i en förhoppningsvis varm bil och åka i typ 2-3 minuter till skolan(usch va lat ja är,men ja är iaallafall inte ensam) och sen frysa dagen igenom känn ja på mig.

Men vi skull ha nå funktionshinder dag i dag eller nåt, allltså vi ska testa på några övningar där man ska va blind, döv eller hörseln är nersatt, typ rullstol , och stum. Det skulle egentligen komma en blind tjej till skolan, men hon fick typ lunginflammation, sså då på den tiden måste vi återgå till att göra skoluppgifter.

Konfa sen efter skolan, ser upp ja hinn uppdatera efter den och före träningen.


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Jaa de har ja :)

dd ?

2010-12-08 @ 18:48:35
URL: http://liindblaads.se

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0