dubbelt upp

Eftersom jag inte kunde logga in igår så måste jag göra två 30dagars sak nu.
Dag 15 – Mina drömmar
Jag ska gå en bra linje i en annan stad efter att ha fått väldigt bra betyg 8-9, sen få den utbildningen jag ville ha och få mitt drömjobb(ingen aning vad det ä) och om inte ett jobb jag trivs med, men innan dess vill ja ha testa på saker jag än inte gjort och kanske saker jag inte vågat, känns som är en hel del fast jag kan inte räkna upp de nu. Men sen ska jag hitta mr.perfekt och flytta in i en liten lägenhet med han, eller i allafall så båda ryms utan att trängas. Sen längre fram vill jag få circus 2-3 barn och leva i en lämpligt stor villa, vars vet jag inte, men helst i en annan stad fast ganska nära lycksele. Innan jag dör hoppas jag att ja ha varit utamlands flera gånger och kanske åkt jorden runt.

Dag 16 – Min första kyss
Var med en pojke(haha antagligen) var ganska nervös både innan och före, vi va på spa, och jag hade bryte armen så jag kunde inte sitta helt nere i poolen. De va inte min första största kärlek, eller de va de första seriösa förhållandet med jag visste nog inte vad "jag älskar dig" hadde för innerbörd då. Men efteråt skämdes jag, minns inte varför, men ja våga knappt titta på han då. haha tönt ja var.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0