if you ever loved somebody put your hands up

Shiiet, såg på nyheterna om dendära självmordsbombarn i sthlm(?) awful. Seriöst, tänk om detdära är starten till en massa mera bombsaker? nej usch , jag tänker förmycket när ja ha tråkigt och när jag är full med olika kännslor. HUvaA.

Nappade upp dessa skönheter ifrån linns blogg. Ni skådar trollet på bild ett va? Värdns sötaste troll som skrattar helt cp, och ja, sör Fannie är där med. Åsen söt Angelica, finns för dig sötan.

Hadd tänkt duscha å se film ikväll, men de blev inget utav de, duschar i morgon på morgon istället, och film får jag se nån annnan dag. Men nu måste jag upp å sove, kläder måste jag åxå fixa, hujedamig.pUssn:*♥


Kommentarer
Postat av: angelicaa:]

awwi, tack gumman!

äälska deej sjukt mkt!;**

btw, nu få vi ju skärpa oss måste ta o vara med vrann snart!!<3

2010-12-14 @ 12:19:43
URL: http://angelicasfotoblogg.bloggplatsen.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0