två flugor i en smäll

Dag 28 – Det här saknar jag
Finns nog inget/ingen speciell som jag saknar som jag tror dom menar, typ visst, man kan saknna en vän man inte träffat på ett tag, men nåt jag saknar är att va liten, när föräldrarna är ens skyddsdräkt, då dom står i mellan en å alla ens bekymmer, då höjden av smärta va när man skrapa knät mot asfalten, och höjden av ledsamhet va när någon tog ens docka eller nåt sånt. Minns inte så mycket av när jag var liten, men jag saknar som det ändå, jag själv va i som en egen skyddsbubbla tills jag börja 6an då min sprack å jag fick känna på all sorts smärtor.

Dag 29 – Mina ambitioner
Som jag fattat de så betyder ambitioner - drömmar? Och så vitt ja vetså ha ja ju redan skrivit om mina drömmar, men kan ta de igen, och den här gången framtisdrömmar och min dröm jag hade i natt bara för att.
Men jag hoppas att gå ut 9an med bra betyg, hitta en linje jag tar mig långt på eller hur jag säger, hitta ett underbart jobb där jag tjänar galet mycket, har hittat min man ganska tidigt fast ändå inte, får 3barn när jag är mellan 25-35 år gammal, ska ha gift mig med min pojkvän så vi blir man och hustru, nu när jag tjänar mycket pengar ska vi ha ett hus utomlands, spaniel eller grekland eller nåt låter bra för mig, en hydda för 5pers nära havet där hajar inte existerar, och när jag blir äldre å våra barn flyttat hemifrån flyttar jag och min man dit tilll vår hydda och lever lyckliga ända tills döden skiljer oss åt.

Sen min dröm inatt: Den va jätte konstig, ja minns att vi skulle typ åka på massa ställen, typ fajtas eller kriga mot några utan vapen, sen så va vi plötsligt på skolan, vet inte vad som kom först då, men ja tro att ja fick ett sms av en snäll kille som går på forsdala då, som typ aldrig gör nåt elakt, bara går runt och är snäll helt enkelt, men på smse stod det att jag och två till killar skulle sluta va kompis med en nära vän till mig, "gör som alla andra" å ja fattade ingenting, gick å leta efter henne som ingen skulle va kompis med, men istället för att hitta henne hitta ja en annan vän, som satt och rökte på nere på mysak, då fatta jag ingenting å sen minns jag typ inge mer.HAHAHA skitkul.



Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0