ingen god magkännsla för dethära

HAHAHAH guess what?! Jag fick bära korset, men vi körde stensaxpåse om det å jag förlora, och så klart ska jag kläcka ur mig ett faan då medans prästen stod brevid, lagomt pinsamt.
Men de gick ganska bra, ledde tåget med korset i högstahugg, tände ljus för döda å födda, gick och samla in pengar, sen ledde ut samma tåg med korsert då också, fick göra grymt mycket mer än vad lilla Angelica fick göra iallfall.

Nu sörger jag sverige damer i handboll, förlust i em finalen, sen sörger jag för att jag är så trött, och så har vi besök så jag kan inte heller ta en tupplur i fåtöljen eller göra mina övningar, eller jag kan, men de är en enkel biljett till landet-pinsamt.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0