nu tänder vi på - alltså ljusen


Så här kommer jag nog se ut idag, om jag inte får ett infall och ta på mig en lime gröm kofta, en lila/svart rutig klänning och röda tights, å det är ganska liten risk så jag tror inte det nej.
Men uppdateringen idag kommer ligga på botten, men ingen bryr sig ändå så.höhö.
Men med detta inlägg vill jag hälsa alla som ser dehära en redi godjul, jag hoppas också på en fin julafton med släkt. Och fina julklappar, + värdn goaste mat. Eller nej, där ljög jag, finns säkert godare, men enligt mig är det supergott.
Men än en gång, gott nytt jul, å om en vecka god nytt år.pussn

Glöm inte att titta på kalle anka kl.3 det kommer jag iallafall inte glömma,hihihihi.


Kommentarer
Postat av: linn

tack!:)

god jul;)

2010-12-24 @ 13:26:37
URL: http://llllllinn.blogg.se/
Postat av: mm

sÅ söt..Du han charma tomten ser jag, GOD JUL kram från oss här i Söderfors, gör mig en tjänst hälsa från mig o min darling,(mitt hjärta är hos er) en GOD JUL kram till ALLA.

2010-12-24 @ 13:39:01

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0