jag skulle andas i de tomrum som blev över

Nu sticker jag till kyrkan, angelica kommer nog snart, få se om nanna skulle dyka upp också, håller tummarna att detta gäller som en julgudstjänst, de tror jag ganska hårt på för ja tyck konffaledaren sa nåt sånt. Hoppas också på att de är nån stackare som ska gå med korset eller hjälpa vaktmästaren idag ju, vill skåda hur det ser ut.

Gick isäng ganska sent igår, fast ändå inte, usch, jag gillar inte mig själv för de, ställer alltid till för mig själv buhuuu, hatar mig själv, cutcut.Ta mig inte på seriöst allvar, orkar bara inte med morgonar. Tur att ja är nyduchad, vet inte vad jag skulle gjort annars.


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Förlåt för sent svar men har inte varit aktiv på bloggen nu runt julen:)

jaaa okeej :)

hur e de med dej annars ? :)

va julen bra ?

2010-12-26 @ 13:03:41
URL: http://liindblaads.se

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0