natten går tunga fjääärt

Sitter och försöker göra dag 3 och de går ganska trögt, haha. Men sitter också och väntar på mitt hår som ska torka, orkar inte köra med hårtorken för mitt hår bli ba mer slitet då, tror de eller ej.
Och jag glömde att berätta att jag har en underbar träningsvärk bakom vaderna som hindrar mig ifrån att gå normalt, ja måste nog se helt cp-störd ut när ja stapla fram. Men jag är inte ensam om de och inte heller ensam om att längta tills nästa.

Ikväll så blir de att fara ut, få se om ja frys häcken av mig eller inte. Frida övernattar nog här också, eller de är då bestämt så ja. Fanns inte så mycket mer att säga. Tog inte med mig kameran, börja ångra det nu. Men få se om Saga lägger ut några bilder så ja kan sno några, HÖHÖÖH.

Ny favorit!


Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Tackar :) jo de är bra hur är de självdå?

2010-12-04 @ 16:45:32
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Härligt det :)

2010-12-04 @ 17:09:58
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0