benen på ryggen

Jag vill jämnföra (stavs?) min lilla stad vi bor i med typ Hollywood och kändis livet. Alltså det jag vill ha fram är att om tillexempel Lady Gaga eller nån går på stan med Zlatan ( alltså jag bara ta nån slumpvis ) men då om någon skulle fånga de två på ett kort som läggs ut i en skvaller tidning så tror alla att de har en kärleks affär eller nåt.
Sen då här i Lycksele om man jag som tjej går tillsammans på torget med en kille, ( alltså det behöver inte vara jag, kan va vem som helst. ) så är det nån som ser en. Då börjar ryktet gå att man har nåt tillsammans med den figuren då. Efter högst 1 vecka så vet alla lyckseles ungdomar om det. Det kan också va nåt personligt som man sagt till en svikande vän som säger till typ stans skvaller kärring så vet alla om det efter några dagar med. Förbannat dåligt om man frågar mig, men vad kan man göra? Sen om det var nåt speciellt så dör aldrig de ryktet ut utan kan hänga kvar i filks-minnen och öron samt munnar i år. Kände att jag var tvungen att lätta hjärat...

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0