HEJ Å HOPP

Jag hatar rubriker så ni bara vet.

Aja men slut diskuterat om det......................... Idag drog jag och Frida in med vår vänn Anton världens bästa kille till stan ( Frasses ) och käkade glass. Sen ville vi ju fara å bada, jag ville fara till Lyckan och bada där men de ville inte den tjurskalliga duon. Så vi spenderade 45 kr för att ta oss in på badparken, ganska skönt för nu är det gjort. Var orolig att de aldrig skulle bli av. Men Anton blev lite less på oss eftersom vi helst inte dök osv. Han är lite mera som en fisk än en människa.... Men om han hade långt blont hår och smink i fejan så skulle han nog förstå. Det sluta då med att vi la oss på gräset å jag sola, Frida lite, och Anton stod å skugga mig hele tidn. Tyvärr for han hem tidigare än oss eftersom han skulll äta. Hoppas ni hänger med när jag berättar nåt så ni inte sitter där som nå små frågetäcken.

Jag och lille Frida far snart ut på stan och förhoppningsvis träffar en söt unge där som det är tänkt. Men HARE.

Detta är då VÄRLDENS bästa Anton.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0