yesterday-all my troubles it´s so far away, but how will i do when i know that the troubles it´s coming back tomorrow?


Stan var det som gällde idag, och kompisar då. Ska övernatta hos en vän ikväll blir härligt, och vi kommer nog hänga på stan som vanligt antar jag h1h1h, men det finns inte så mycket för oss ungdomar att göra på fritiden. Visst ungdomsgårdar finns ju, men de är inte öppna på loven, iallafall inte sommarloven. Men ett disco skulle alltid va uppskattat, typ i gång i månaden eller nån annan gång med jämna mellanrum ju. Men jag tror inte jag skriver så otroligt mkt när jag är där så pusshej så länge.♥


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: nu är dagens blogg presenterad! gå in och kolla om det blev du :)

btw är det något som bör ändras i min blogg som skulle kunna göra den bättre ? kram

2010-07-29 @ 20:02:41
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och kolla om det blev du! :D

2010-07-29 @ 23:27:28
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0