as rädd

Om matchen idag: Allt utom bra, nejmen andra halvlek var ganska okej, sista 10 minuterna kanske var braa. Kunde ha varit dubbelt så bra, nu förlorade vi vilket var mycket synd. Nog om detta.

Nyss så har vi mitt i skogen i gäddträsk sett klart 3 filmer, 2 skräckisar å en koomedi med Magnus å Brasse. Båda skräckisarna va suverän, men den sista slog nog allt! Den var värklighets baserad om rymdvarelser å allt, de har utgått ifrån inspelningar från "personlig" kamera eller vad jag kan kallade, eftersom hon det handla om va en psykolog av nåt slag så filma hon in sina patienter medans de va under hypnos och minns vad de utsatts för.......

Sen när då filmen var slut å efter-texten rullade så fick man höra inspelade samtal där folk ringt in och berättat att de sett eller hört om nån som sett ett eller flera ufon, Vill bara lägga till att filmen är så otroligt spännande att man nästa skiter ner sig när det händr nåt. Mer vill jag inte säga. Se filmern själva om ni är nyfikna, den heter närkontakt, vi hyrde den på Shell så den finns nog lite här å var.

Se den säger jag bara!

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0