dagen blev inte fulländad

Eftersom vädret svek oss så återvände de flesta av oss tillbaka till skolan och satt på nån film, Gustaf 1 för att va exakt. Glass fick vi med, men tur va det ändå att vi kunde äta pizza. MOHAHA


7an har varit både ett plus å minus, massa små tjaffs har uppståt å fina vänner har man dåligare kontakt med nu eller bättre. Om man jämnför 7an med alla de andra skolåren har det hära varit värst, men jag är i tonnåren och det är den värsta perioden. Men snart är nu 7an slut och det känns ändå skönt att lägga allt hemskt bakom sig och bara ta till sig det goda i det hela.
Men jag vill inte avslöja så otroligt mycket av mitt å andras personliga.
-Men jag å en annan tjej var väldigt bra vänner, men det hände massa saker som antingen togs på fel sett eller misstolkades. Så tillslut gick vi skilda vägar å det tog värkligen hårt. Men efter ett tag hittade vi tillbaka och jag blev förlåten för jag hade inte betett mig riktigt riktigt illa, men å sen har det gått upp å ner med andra kompisar och just nu för läget trivs jag med de jag har nära och de jag värkligen vill ha nära har jag nu.
Dessutom har jag haft 2 förhållande under 7an. En med en i klassn då men de vara inte så otroligt länge, minns inte ens hur länge så. Sen ni har nog inte missat att jag nyss haft en grabb ett tag, men det tog slut.
 
Jag hade som inte nå mera att berätta, faktiskt.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0